6 juni 2014

Lekker naar Terschelling! | Kijkje in de maand mei

(De foto's in de 'lijst' zijn van mijn Instagram: @Yvonne_xx_ Volg me!)

De maand is weer over, wat betekend dat ik jullie weer een kijkje geef in mijn afgelopen maand. Ik heb redelijk veel leuke dingen gedaan die ik graag met jullie wil delen!


Mijn maand begon in Delft! Wat een leuke en gezellige stad!


In Delft heb ik heerlijk gelucht bij Bagels & Beans! Hier krijg je toch gewoon honger van?! 
(ik had iets met walnoten en geitenkaas besteld)


Heerlijk aan het uitwaaien op het strand van Terschelling.


En fotograferen van (dode) beesten hoort daar natuurlijk ook bij ;p!


Samen met mijn neefje op de tandem! Jammer dat ik het niet gefilmd heb want het was echt hilarisch!


Thuis heerlijk in het zonnetje gezeten! (Ben al een beetje bruiner geworden!)


Ook ben ik voor jullie aan 'de knutsel' gegaan!
(Komt nog een artikel over online)


Oooeeeehhh! Deze was zo lekker! Een cake met NUTELLA er in!


In het zonnetje een heerlijke fruit salade!
(Hier komt nog een artikel over online)


Mijn party-dress voor het feestje van een vriendin. Wat echt super gezellig was!!!

Dit was 'm dan alweer. Het kijkje in mijn maand. Heb jij nog wat leuks gedaan afgelopen maand, of ga je wat leuks doen komende maand? Laat het weten!

-xxx-

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen