7 januari 2015

Vuurwerk spektakel | Kijkje in de maand december


Na een lange tijd heb ik eindelijk weer eens een kijkje in de maand voor jullie! In deze artikel-reeks plaats ik foto's van dingen die ik deze maand heb gedaan :D. Mocht je mij recenter willen volgen kan dat natuurlijk ook door mij te volgen op Instagram: Yvonne_xx_ Omdat na december het nieuwe jaar is begonnen (2015 alweer!! Het gaat allemaal zó snel!) wens ik jullie het beste voor het komende jaar.


Wat deze maand zeker niet kon ontbreken was (t/m 19-12) elke vrijdag The Voice Of Holland kijken!


Ehhmm.... NEXT!
(Soms maak je wel eens een foto van je oog en vergeet je dat je camera een flitsfunctie heeft...)


Met deze leukerds klaarmaken voor het kerstgala!


Happy Birtday To Me! 21 december vierde ik mijn verjaardag #eindelijk16!


Naar het Amsterdam Light Event! (hier komt nog een video van ;))


In Amsterdam wezen shoppen bij de Pull & Bear <3


Moving lights op de Amsterdamse grachten.


Mijn vader had bij een uitje een of andere vage choco bol gekregen. Als je deze openmaakte zaten truffels in...


Hier zie je de truffels! Ze zijn roze-rood en zijn echt heerlijk! Aan de buitenkant zijn ze wat zuur en aan de binnenkant heerlijk zacht! Wat een geweldige lekkere combi.


Jeee! M'n sneeuwpop staat ook weer voor het raam!


Voor mijn verjaardag had ik een stift gekregen waarmee je op je raam kan tekenen! Echt super leuk! (Ik wil nu echt overal op tekenen :])


Samen met mijn moeder een dagje naar Den Haag (Jep, ik heb Mascha gespot :DDDD) En lekker naar het Mauritshuis geweest!

#Bultjes....
 Een foto op z'n kant dit keer... Bij het meisje met de parel.


Spelen met foto-effecten en kerstboomversiering :)




Cause baby you're my firework!


Oepsie... (er is niks mis gegaan hoor ;)

De beste wensen voor het komende jaar (en maand ;p)! Geniet van iedereen om je heen en maak er het beste van :D

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen