4 februari 2015

Eerste maand 2015 | Kijkje in de maand januari!

Februari is alweer begonnen, en dat betekent dat ik weer een kijkje in de afgelopen maand doe! Januari is over het algemeen een relatief rustige maand. Alle feestdagen zijn over en je goede voornemens zijn niet gelukt... (maar daar heb je nog bijna een heel jaar de tijd voor, dus dat komt wel goed ;p). Gelukkig heb ik wel íets gedaan, dus ben je benieuwd? Lees dan snel verder!


We knalden het nieuwe jaar in, met het mooiste vuurwerk! Ik ga altijd vuurwerk foto's maken, op de een of andere manier krijg ik er echt een kik van als ze tof zijn geworden!


Na oud en nieuw gaan we altijd met het gezin langs de beide opa en oma's. Dus deze foto geeft een lekker druk reisdagje aan. ;)


Voor een artikel heb ik deze Diary Jar gemaakt. Ik vind het echt super leuk om dit bij te houden aangezien je niet van die mega verhalen hoeft te vertellen.


Toen ik mijn foto's ging terugkijken kwam ik er achter dat ik (ernstig) veel selfies heb gemaakt... #selfiespam...


Mijn oma vierde haar verjaardag en al haar kinderen (en sommige kleinkinderen) hebben haar een tv cadeau gedaan, want de oude kon echt niet meer... (Dit is een 2e hands exemplaar uit een hotel! Echt super gaaf en handig als je een goedkopere tv zoekt.) 


Helaas moest ik wel leren voor een maatschappij SE... (Ik had er wel een 8,1 voor dus ik ben echt mega blij!)


Deze dag heb ik helemaal vast gelegd voor in een ander artikel! Check 'm hier!


Lekker warme choc en chocolate chip cookies... Mmmmm.....


Ook heb ik hééérlijke cupcakes gemaakt. Check hier hoe/waarmee ik ze heb versierd.


Samen met school een dagje Haarlem. We moesten in een museum één kunstwerk kiezen met een bepaalde emotie. Vervolgens moesten we er allemaal vragen over maken. (Hier zie je ons het schilderij goed analyseren en natekenen.)


En dit is dan wéér een selfie met heerlijke warme choc (voor maar 50 cent) van de subway!

Dit was dan alweer mijn kijkje in de maand. Ik hoop dat jullie het leuk vonden!
Heb jij iets leuks gedaan, of ga je wat leuks doen? Laat het me weten!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen