1 juli 2015

EINDELIJK ZOMER?! | Kijkje in de maand juni!


Juni is alweer afgelopen en dat betekent dat juli is aangebroken! Voor mij betekent dit ook dat ik lekker vakantie heb! Na hard bikkelen op school heb ik dan eindelijk vakantie, maar dat zien jullie in het volgende 'Kijkje in de maand ...' artikel!

De foto's zijn helaas niet meer op volgorde...


Met biologie gingen we het bos in en toen kwam dit kleine zandhagedisje op mijn voet zitten :D


Samen met een vriendin ben ik naar Indian Summer geweest! Vooral dit gedeelte was erg leuk! Er werden namelijk allemaal opblaas dingen in het publiek gegooid!

Samen met deze mooierds prachtige dansjes gedanst tijdens de voorstelling van mijn dansschool.


Nog eventjes bikkelen voor de laatste dagjes school.


Deze maand heb ik ook voor het eerst weer buiten gegeten!


Laatste keer fietsen naar school, helemaal ready voor de laatste toetsen.


Deze nieuwe beauty's heb ik mogen toevoegen aan mijn schoenen stash!


De oogst van mijn moestuin op school gegeten! Een zeer geslaagde maaltijd!


Tijdens het opruimen van mijn kamer kwam ik mijn droom bolide tegen. #WantIt


'Yvonne je bent toch aan het opruimen, niet aan het troep maken?' Mijn opruimen ontstaat uit eerst troep maken ;p


Samen met een aantal klasgenootjes in het bos werken aan een project voor school.


Mini-pizza's van de BBQ!!!


Super blij met mijn nieuwe broek!

 Dit was dan alweer mijn afgelopen maand! Ik heb het echt super leuk, maar ook super druk gehad! Nu lekker genieten van mijn welverdiende vakantie!

Wat heb jij afgelopen maand gedaan?



Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen