12 augustus 2015

KLAAR Met school! | Kijkje in de maand juli




Heyy,

Deze kijkje in de maand is iets later dan normaal, maar dat heeft te maken met dat ik op vakantie ben geweest. Ook tijdens de maand juli.


Voor het eerst in Droppie haar leven denk ik wel, heeft Droppie langer dan een uur bij mij gezeten. Dit is echt gigantisch bijzonder.


De start van de vakantie heerlijk op het strand in een strandhuisje, net als vorig jaar!


Als vakantie cadeautje kreeg ik het boek Happy Life van Mascha :D


Omdat ik een aantal dagen achter elkaar niet hoefde te werken ging ik weer eens uitgebreid mijn nagels lakken.


Ik had van voor de zomer vakantie nog een projectje liggen die ik toch maar eens moest af maken.


En ja hoor het shirtje is eindelijk af! Ik ben zo mega blij met het resultaat!


In de vakantie had ik een mailtje gestuurd naar iemand die een gastblogger zocht. Ik ben gekozen en heb gelijk al een artikel geschreven.


Ook kwam deze maand een video online waar best veel mensen in mijn omgeving naar hadden gevraagd... Ik ging voor het eerst mijn haar stijlen...


Samen met vriendinnen zouden we eerst in een park chillen en picnicken. Maar toen brak er nood weer uit en zijn we snel bij mij thuis gaan schuilen. Binnen hebben we nog lang gezeten en hebben we spelletjes gespeeld.


Hier zit ik in een winkel in Rotterdam. Samen met mijn oma en moeder ben ik een dagje naar Rotterdam gegaan. Echt super gezellig en we hebben lekker even geshopt!


Aan het einde deze maand ben ik naar Marokko gevlogen (over mijn reis lezen jullie later meer). op deze foto zie je zee en twee stukken land. Links is Afrika (Marokko) en rechts is Europa (Spanje). Dit vond ik best wel speciaal en moest ik echt even een foto maken.

Dit was dan alweer het kijkje in mijn afgelopen maand! Ik hoop dat jullie het leuk vonden! Volgende maand moet ik alweer naar school...

Heb jij iets gaafs gedaan afgelopen maand?

4 opmerkingen:

  1. Leuk om te zien wat je afgelopen maand allemaal gedaan hebt, en ik vind je shirt echt prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Yvonne, ik vond je naam terug in de lijst met nieuwe volgers op Bloglovin en nieuwsgierig als ik ben wilde ik ook even een kijkje op jouw blog nemen. Ik zal die van jou ook even aan mijn feed toevoegen, dat leest wat gemakkelijker ;)

    Mooie foto van die zee en twee landen. Ik heb me er nooit zo een voorstelling van kunnen maken, dit is voor mij ook de eerste keer dat ik dit op beeld zie. Gek he, dat mensen dit vanuit Afrika per boot afleggen om zo Europa te kunnen bereiken. Op de foto lijkt het mee te vallen, maar je bent volgens mij best een paar uur onderweg :\

    Geniet nog even van je vakantie! Tot lees :) X

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat super leuk dat je op die manier op mijn blog terecht bent gekomen! :D

      Dankjeweel! Ja het is zeker een raar idee om zoiets te bedenken. Blijkbaar zijn mensen zo hopeloos dat ze het aandurven...

      Ik ben nu alweer lekker thuis na een heerlijke vakantie en inderdaad: Tot lees! :D

      xxx

      Verwijderen