2 september 2015

Naar het ZIEKENHUIS?! | Kijkje in de maand augustus



Heyy,

September is gisteren van start gegaan en natuurlijk is het dan weer tijd voor een kijkje in de maand... artikel! Afgelopen maand ben ik weer naar school gegaan en lig ik met mijn been omhoog... Ben je benieuwd hoe dat komt en wat ik nog meer heb gedaan? Lees/Kijk dan snel verder!


Aan het begin van deze maand was ik nog heerlijk op vakantie in Marokko. Hier sta ik bij de ingang van een filmstudio in Ouarzazate. Dit was echt zo vet. Je zag gewoon dat je genept wordt waar je bij staat als je een film kijkt.


En nog een sfeer foto van Marokko (dit was dezelfde dag als de vorige foto). Hier sta ik met mijn oma te praten bij een prachtig uitzicht.

Vanaf nu zijn de foto's niet helemaal meer op de juiste volgorde


Ik heb deze heerlijke koekjes gebakken! Hiervan heb ik een video gemaakt, want het was een Try-ou/Review video van een bak-boek.


Hier sta ik in de WC bij een verjaardag. Ik had een soort van Selfie-sessie met behulp van de spiegel daar... *oeps


Hier had ik een heerlijke Girls-Night met mijn moeder. We hadden heerlijke hartige taartjes als avondeten en we keken naar de film Jackie (zeker een aanrader om te kijken).


Lekker mijn huiswerk maken in de tuin!


Ik had eigenlijk bedacht om mijn dagboek pagina's van de vakantie online te zetten, maar vanaf de foto's kan je het niet lezen en helaas had ik niet genoeg tijd om alles uit te typen... Als jullie toch graag de pagina's willen lezen zal ik proberen deze nog online te krijgen.


En aan het einde van de maand zat ik met mijn been omhoog. Dit is zeg maar het ziekenhuis gedeelte. Met gym rende in achter een frysbee aan en toen gleed ik uit door het natte gras. Ik voelde iets naars in mijn been en ik kon eerst niet op mijn been staan. Ik ben nog twee lesuren naar school gegaan en daarna moest ik naar de dokter toe. Deze verwees me door naar het ziekenhuis om een foto te laten maken. Gelukkig is mijn been niet gebroken of iets met het bot. Het is een enkelband-nogiets. Maar goed, ik moet wel de hele tijd met mijn been omhoog...


Even mijn lange 'later bekijken'-lijst op YouTube korter maken.


Samen met mijn moeder had ik weer een keertje iets besteld bij Yves Rocher! Het pakketje kregen we super snel alweer opgestuurd dus dat was echt fijn.


Op een muurtje in de tuin zaten twee prachtige vlinders. Hier moest ik dus even voor gaan zitten (voor zover dat kon i.v.m mijn been) en een foto sessie houden.


Een van de dingen die we na veel regen weer eens konden doen: BBQ'en! Echt super lekker!

Dit was weer mijn maand! Ik heb best wel weer wat meegemaakt en ik ben ook wel wat dingen vergeten op de foto te zetten, maar ik heb de afgelopen maand bijna geen foto's gemaakt! Super shocking toen ik dat constateerde... Maar goed, ik heb in ieder geval een aantal leuke dingen op de foto gezet.

Wat heb jij voor speciaals gedaan de afgelopen maand?


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen