7 oktober 2015

Selfie-Sessie | Kijkje in de maand september

Heyy,

September is als een razende voorbij gevlogen. School is alweer druk begonnen en alles begint weer in zijn ritme te raken. Vandaag laat ik jullie mijn maand september zien!

De foto's staan niet in volgorde...



Soms dan voel ik gewoon de behoefte om de tablet te pakken en een hele selfie-sessie te beginnen. Dit keer kon ik het weer niet laten en heb ik wel 30 foto's gemaakt bij de piano.


Omdat ik met mijn voet omhoog moest zitten kon ik mijn make-up ook niet meer staand doen. Vandaar dat ik mijn make-up op een lager tafeltje moest zetten.


Bleeegghhh School.....


Yeeeyy, wat een prachtige zon op een prachtig lakje!


Ook heb ik eindelijk weer mijn handen uit mijn mouwen gestoken en ben ik even heerlijk wezen DIY'en. De video hiervan is laatst online gekomen!


Ook ben ik druk bezig geweest met het ontwerpen van het logo van GirlCode. Over deze passie komt volgende week een artikel online.


Lekker in de huiskamer mijn huiswerk maken.


Mijn lieve Droppie moest plots naar de dierenarts... Ze was heel erg slap en haar buik leek wel een soort van verzakt ook wilde ze niet meer eten... We kregen medicijnen mee en het gaat gelukkig nu weer goed met haar!


Met handvaardigheid ben ik druk bezig met het pimpen van een oude stoel. Hier ben ik bezig met het bekleden van de zitting.


En toen werd mijn voet lekker paars...


Eindelijk heb ik ook de thee die ik mee nam uit Kroatiƫ geproefd. Wat lekker!


SHOPPING NIGHT!


Ik ben de afgelopen maand vaak gevonden in de mediatheek. Hard aan het werken hoor ;)


En als laatste ligt Droppie heerlijk in het zonnetje te genieten van de warmte.

Dit was dan alweer mijn afgelopen maand! 

Wat heb jij afgelopen maand allemaal meegemaakt?

3 opmerkingen: