4 november 2015

Het is herfst! | Kijkje in de maand oktober!



Heyy,

oktober is alweer voorbij en de blaadjes vallen van de bomen. Heerlijk herfstweer! Vandaag neem ik jullie mee in mijn afgelopen maand.

De foto's staan niet in volgorde



Ik heb weer eens iets getest! Bekijk hier de video.


En toen zag ik ineens op school mijn eigen naam hangen!


Heel impulsief heb ik een camera gekocht! Ik ben er zo mega blij mee! Er komt binnenkort ergens nog een artikel van online met mijn mening etc.


Mijn lieve konijntje op de foto gezet! Ik vind deze foto zo schattig. Ze zat onder tafel en het was best wel donker en toen heb ik met de flitser deze foto gemaakt.


En nog meer probeerseltjes ;p



Ik hou van serieus kijken.


En dit is 'm dan: LUMIX G. Het is geen spiegelreflex camera maar een systeem camera. Waar ik binnenkort dus meer over ga vertellen.


En toen had ik de Nintendo DS weer gevonden. Gelijk even mijn winkel bij Style Boutique bijgewerkt. Ik kwam uit school en was zo moe dat ik mijn onesie aan deed en in bed ging liggen.


Prachtige mistige ochtenden hebben we deze maand gehad zeg!


Druk bezig met het kiezen van voorlichtingen op de regionale voorlichtingen dag.


Met de familie De Victorie vieren!


In Eindhoven naar de Dutch Design Week geweest en twee opleidingen bekeken. Eentje is er al af gevallen.


Naar Delft geweest. Ik kon natuurlijk niet weer naar huis zonder even bij MUA langs te zijn geweest.


Dit is echt zo herkenbaar denk ik. Ga je make-up kijken en heb je vervolgens je handen vol met swatches staan.


Met school naar een museum geweest waar we een expositie gaan inrichten. We moesten ons natuurlijk even oriƫnteren in het gebouw en in de zalen.

Dat was dan alweer mijn maand! Ik heb echt gigantisch veel gedaan en heb het heel erg leuk gehad!

Q: Wat heb jij voor spannends beleefd?

7 opmerkingen:

  1. Ik heb mijn hand ook altijd vol swatches als ik bij make-up gekeken heb!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het ziet er altijd zo maf uit! Mijn moeder keek me een keertje zo raar aan hahaha :D
      xxx

      Verwijderen
  2. Leuke foto's! Tof dat je een nieuwe camera hebt gekocht! Je hebt er al een paar mooie foto's mee gemaakt :) En je konijntje is zo schattig!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjeweel!! Ik ben ook echt zo blij met m'n camera! Ik zal het tegen haar zeggen ;)

      xxx

      Verwijderen
  3. Leuk overzicht en gefeliciteerd met je mooie aankoop. Van die camera ga je vast veel plezier hebben :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel! Dat denk ik ook ;)

      xxx

      Verwijderen
    2. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

      Verwijderen