18 november 2015

Mijn nieuwe hoesjes en oortjes | Review



Laatst heb ik een pakketje binnengekregen van Mobielkoopjes.nl met daarin twee hoesjes en nieuwe oortjes. Vandaag vertel ik of deze nieuwe aanwinsten zijn bevallen. Zelf heb ik hoesjes voor de Nokia Lumia 520, maar er zijn natuurlijk ook voor veel meer mobieltjes hoesjes.

Als eerste ben ik al heel erg blij dat er eens een webshop is die goedkope telefoonhoesjes voor mijn mobiel verkoopt. Het was altijd erg lastig om goedkope hoesjes te vinden, maar gelukkig is het toch mogelijk!


Silicon Hoesje - S-Line Black





Ik zal beginnen met mijn favoriete hoesje, en dat is deze zwarte siliconen. Je ziet heel duidelijk de scheiding tussen het glans en het mat, wat ik zo vet vind! Het is net even wat specialer dan de matte of glanzende hoesjes die we al kennen. Naast de 'S' zit er op de zijkant ook grip. Dit voelt super chill aan - echt ik kan er maar niet vanaf blijven -, maar naast dat het lekker voelt heb ik ook meer het idee dat mijn mobiel minder gemakkelijk uit mijn hand valt. Hij beschermt mijn telefoon goed en het ziet er ook nog eens stoer uit! Wat wil je nog meer?

Nu €6,95


Portemonnee Hoesje - Avani Bragatti Mountain Wallet Coffee





Het volgende hoesje is een prachtig chic hoesje van Avani Bragatti. Door de mooie bruine kleur en de witte stiksels ziet het heel verzorgd en mooi uit. Je mobiel past hier mooi in én je kan nog eens je pasjes en geld erin bewaren. Aan het begin was het lastig om je mobiel er snel uit te halen, maar naar mate je het hoesje vaker gebruikt gaat het soepeler. Deze Avani Bragatti beschermt je mobiel extra goed doordat het hoesje geheel om je mobiel zit. Alleen als je 'm er uit haalt is 'ie niet meer beschermd. Hier heb ik persoonlijk geen problemen mee. Ik ben er erg blij mee en ga 'm zeker vaak gebruiken!

Nu €13,95

Headset - Gold Edition





Naast dat ik twee nieuwe hoesjes heb, heb ik ook deze prachtige oortjes binnengekregen. Ik zag ze en was gelijk verkocht. Het goud is helemaal mijn ding en maakt de oortjes net even specialer dan degenen die je meestal tegenkomt. De kwaliteit van het geluid is prachtig. Ik heb zelfs het idee dat het geluid gemiddeld een tikkeltje harder en zuiverder is dan de oortjes die ik voorheen had. De knopjes in de splitsing zijn super handig. Zonder dat je je mobiel aan hoeft te raken kan je het volume aanpassen en de muziek op pauze zetten. Een echte aanrader!

Nu €13,95

Ik ben erg blij met mijn nieuwe hoesjes en oortjes! Ze zijn allemaal mooi en werken naar mijn zin. Ik heb van deze producten een unboxing video gemaakt. Klik hier als je deze nog niet hebt gezien.

Q: Welk van deze items vind je het vetst en zou je zelf ook wel willen?






*Sponsored*


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen