30 december 2015

Hallo 2016



Een nieuw jaar, een nieuwe start. Ik denk dat ik dat na al deze uitval op mijn blog en YouTube kanaal wel mag zeggen. Eerst had ik het druk, toen werd ik een beetje ziekjes en vervolgens zit je dan in de kerststress. Dit allemaal achter elkaar kwam niet heel erg lekker uit en daarom had ik even besloten een pauze(tje) te nemen. Maar nu het nieuwe jaar bijna van start gaat, ga ik er ook weer tegenaan!

Om een kijkje te nemen in mijn afgelopen jaar ga ik een aantal vragen beantwoorden die gaan over het afgelopen jaar. Ik haal overal en nergens vragen vandaan, dus eigenlijk weet ik op dit moment dat ik deze zin typ ook nog niet welke vragen ik krijg. Ook weer eens iets anders dan de 'normale' tag invullen.


Voordat ik de vragen ga beantwoorden wens ik jullie allemaal een gezellige jaarwisseling en veel liefde, avontuur, geluk en gezondheid voor het komende jaar!

Wat is het leukste dat je het afgelopen jaar hebt gedaan? 

Ik heb het afgelopen jaar zo veel dingen mee mogen maken, dat ik het eigenlijk heel erg lastig vind om te zeggen wat ik nu echt het aller leukste vind. Natuurlijk ben ik ook een aantal hele leuke momenten vergeten, maar ik vond mijn uitwisseling met Kroatië toch wel heel erg vet. Ik heb tijdens deze reis zo veel leuke mensen leren kennen. Het was echt een geweldige ervaring.

Had je goede voornemens en heb je je er aan gehouden?

Zoals elk jaar heb ik weer goede voornemens, maar me er aan houden gaat meestal mis... Ik weet niet wat het is, maar het mislukt gewoon altijd. Ik denk ook niet dat ik echt goede voornemens ga maken dit jaar. En dan moet je denken aan 'elke week je kamer opruimen', etc. Misschien als ik er geen regeltje aan vast plak dat het dan beter gaat. 

Noem 3 woorden die het afgelopen jaar beschrijven.

Vrienden, avontuur, gezelligheid. Ik denk echt dat dit mijn drie woorden zijn. Maar als ze samen een zin moeten vormen zijn het sowieso de woorden: Heel erg vet! Ik heb denk ik nog nooit een jaar gehad waarin ik zo veel nieuwe dingen heb gedaan en meegemaakt. 

Wat heb je geleerd van het afgelopen jaar?

Blijf altijd naar jezelf luisteren. Je moet niet denken dat je naar anderen moet luisteren als zij willen dat je iets doet, terwijl je er zelf anders over denkt. Of dat je denkt dat als je geen alcohol drinkt onder de 18 dat je dan een mietje bent. Echt waar, mensen respecteren jouw keuzes. En als ze goed vinden dat jij zelf deze stap hebt gezet zullen ze dit ook tegen je zeggen.

Zijn er dingen die je volgend jaar anders doet?

Dat weet ik eigenlijk niet. Ik heb niet het idee dat ik het afgelopen jaar echt iets gigantisch verkeerd heb gedaan of zoiets. Je hebt altijd kleine foutjes, maar die los je snel weer op en zal je de volgende keer niet nog eens maken.


Maar een paar vraagjes die ik er uit heb gepikt, omdat ik vind dat deze het beste in de sfeer van deze post passen. Ik kan het nog wel 100x zeggen, maar afgelopen jaar was super leuk, super druk én super gezellig, maar wat heb ik het leuk gehad! En dan spreek ik jullie allemaal weer in 2016!

Q: Met welke woorden zou je jouw afgelopen jaar omschrijven?


2 opmerkingen:

  1. Ik zou mijn jaar vooral lichamelijk druk willen noemen. Veel tillen en slepen met mijn zoontje, iets dat fysiek best zwaar is. Verder ben ik ook dankbaar, want ik heb heel fijne nieuwe mensen leren kennen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Klinkt als een mooi jaar! Is je zoontje het afgelopen jaar geboren?

      Verwijderen