16 december 2015

Weer een troepje... | Kijkje in de maand november



Als eerste wil ik even mijn excuses aanbieden dat ik er zo lang niet ben geweest... Eerst had ik het erg druk met school, maar daarna werd ik ziekjes waardoor ik ook niks kon doen... Ik wilde mijn video's en artikelen niet afraffelen, maar ik ben er weer! 
Geniet weer van een heerlijk kijkje in het leven van een ander. Veel plezier!


Vlak voor het filmen van een video, nog even snel een fotootje maken.


Ja hoor! Het is weer mega vol op mijn bureau :p


Een maffe foto met m'n deur... Heel normaal toch?


SCHOENTJE ZETTEN!


(nep)diamanten gekregen in mijn schoen! Super leuk om producten bij te fotograferen.


Nageltjes lakken geeft ook best wel een zooitje...


Een nieuw systeem geprobeerd voor nog vettere video's! Het is nog in de experiment-fase, dus ik weet nog niet wanneer jullie het voorbij zullen zien komen.


YAY! Een winactie!


Ik vind het zo heerlijk aan deze tijd dat de kaarsjes weer aan mogen :)


Heel veel spanning gehad voor een optreden op school. We haalden hierbij geld op voor Serious Request. Gelukkig ging het goed en kreeg ik veel complimenten. Het was voor het eerst dat ik op deze manier in het openbaar zong, dus het was best spannend. Samen met Tess zong ik het nummer Stitches van Shawn Mendes.


Even mijn nieuwe schoenen gedragen om te wennen aan de schoen! Ik ben zó blij met m'n nieuwe hakken!!!

Dit was mijn maandje alweer! Ik hoop dat ik volgende maand weer veel nieuws beleef.

Q: Heb jij spannende dingen gedaan afgelopen maand?


2 opmerkingen:

  1. Je hebt leuke dingen gedaan de afgelopen maand! Die diamantjes lijken me heel fijn om mee te fotograferen! Het spannendste voor mij in de afgelopen maand was de start van m'n blog :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh ik neem gelijk even een kijkje! Ben benieuwd :D

      Verwijderen