6 januari 2016

Een druk einde | Kijkje in de maand december



December heeft een knallend einde gehad en ik hoop voor iedereen een spetterend begin van het nieuwe jaar. Ik heb in mijn vorige artikel geschreven hoe 2015, in zijn geheel, voor mij was en vandaag laat ik jullie zien hoe mijn afgelopen december is geweest.


Druk een surprise maken!


Sinterklaas gevierd! Wat ben ik weer verwend deze dag :)


Voor mijn verjaardag twee heerlijke cakes gemaakt!


En de kerstboom staat natuurlijk ook weer.


En dan ben je 17!


Samen met vriendinnen een Girls Night gehouden met als culinair hoogstandje zelfgemaakte pizza!


En het kerstdiner kan er ook nog wel bij ;)


Het lijkt net kunst, maar dit was dan toch echt ons toetje.


SCRAPBOOKING!


Na een lange tijd weer achter de camera gezeten! Wat vind ik dat toch fijn.


Mysterieuze foto's...


Bij mijn broer een muursticker op de muur geplakt.
"Home is where your wifi conects automatically"


Naar het Escher museum!


En China Town mag natuurlijk niet ontbreken in Den Haag!


Helemaal klaar voor het nieuwe jaar met mijn nieuwe schoenen!



BABY YOU'RE MY FIREWORK!! Gelukkig nieuw jaar allemaal!

Wat een wilde, drukke en gezellige maand heb ik gehad! Bedankt iedereen die hier aan heeft bijgedragen :)


4 opmerkingen:

  1. Een heleboel lekkers zie ik! En gezelligheid en leuke dingen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke foto's en wat zien die twee cakes er overheerlijk uit. Krijg er trek van!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ze waren ook erg lekker! Zou je het leuk vinden als het recept online komt? :)

      Verwijderen