2 maart 2016

Mmm.. Chocolade! | Kijkje in de maand februari


Maar is alweer begonnen, maar natuurlijk moet ik februari nog even goed afsluiten. Dus bij deze: hier is mijn kijkje in de maand februari!


Ik ben weer druk bezig geweest met het maken van letter art. Ik vind dit zo leuk om te doen!


Soms maken juist de easy nails een troepje...


Samen met mijn moeder ben ik naar het chocolade festival geweest! Wat was dat leuk zeg! Lekker chocolade proeven en natuurlijk foto's maken. Het was een zeer informatief dagje.


En zo ziet een cacao boon er dus uit ;)


Wij gingen voor gezond tijdens de lunch. Een groene burger met vega vlees ofzoiets er op. Was erg lekker!


Voor een artikel mijn nagels doen! OMG, hoe lang zijn mijn nagels! Prachtig!


Deze schattige wattenschijfjes gekocht bij HEMA.


Micellair water geprobeerd. Ik ben om!


Voor fotografie (op school) een van mijn opdrachten gedaan. Deze was d.m.v diafragma. Ik zal aan mijn docent vragen of ik ook een aantal dingen met jullie mag delen: Blogger Guide!


Een ornament gemaakt voor bij foto's. Het artikel hiervan kwam online op A Nurses Diary.


Weer een opdracht voor fotografie! Dit keer d.m.v verschillende sluitertijd. Het is een grappig verhaal waarom ik weer voor nagellak ben gegaan. Mijn docent zei namelijk dat het waarschijnlijk lastig was om een nagellak potje in beweging te fotograferen en omdat hij dat zei wilde ik dat juist gaan doen.


Mijn vader vond dit leuke nep grasje die ik mocht hebben!


Even opruimen!


Waarom heb ik in hemels naam mannen geurtjes op mijn kamer?


Allemaal geur samples! Toevallig ook allemaal van Yves Rocher... Zegt misschien wel iets over wat ik van hun merk vind, hahaha.

Wat een gezellig maandje en wat heerlijk dat het weer ook steeds beter werd! Nu hopen dat maart nog beter weer voor ons in petto heeft!

Q: Wat voor vets heb jij gedaan afgelopen maand?

6 opmerkingen:

  1. Geinig een chocolade festival :-)
    Wat een mooie nagels!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het was ook erg grappig :D (En lekker natuurlijk ;p)
      Dankjewel!
      xxx

      Verwijderen
  2. Mooi lakjes! Ik vind dat letteren er ook zo leuk uitzien :D

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel! Als je wilt dat het meer online moet komen, let me know!

      xxx

      Verwijderen
  3. Haha, hoe raar ziet die cacaoboon eruit! Lijkt precies op een kakkerlak. En wat zijn je nagels lang! Ik wou dat ik ook zo zulke nageltjes had :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Echt raar ja haha, gelukkig smaakt het wel beter dan een kakkerlak ;p.
      Mijn nagels zijn nu allemaal weer korter (helaas)...
      x

      Verwijderen