6 april 2016

Fotoshoot en modeshow | Kijkje in de maand maart

Terwijl dat ik in Rome zit met school heb ik wel een artikel voor jullie waarbij ik ga terugblikken op de afgelopen maand. Maart is voor mij heel erg druk geweest met school en van alles er omheen. Ik heb wel een heerlijke maand gehad en veel geleerd. Zoals gewoonlijk blik ik dus weer even terug met foto's van de afgelopen maand. Wil je nu vaker een update van wat ik aan het doen ben? Volg mij dan op Instagram en/of Snapchat (Yvonne_xx_/Yvonnee_xx_)



Ook ik ben met mijn krul haar aan de boxer braids gegaan. Even kijken of het een goed idee was voor de modeshow.


Samen met Charlotte heb ik voor fotografie een portret fotoshoot gehouden. Wat was dat leuk om te doen zeg! Later meer hierover in mijn fotografie serie.


Charlotte en ik hadden beide een pakketje ontvangen! Samen gezellig uitpakken!


Jaja, dit heet wiskunde. ;)


Eindelijk is mijn zelfgemaakte ring af! Wat ben ik er blij mee! De losse ring draag ik elke dag en die met de bloem af en toe.


Vogeltjes 'spotten' voor fotografie :D


Bij Industrieel Ontwerpen meegelopen op de TU Delft. Een geweldige dag gehad en ik heb al veel geleerd. Ik ben trouwens ook echt super fan van de tekenset die ze hier gebruiken!


De avond voor het meelopen gezellig naar een studentenvereniging. We hadden alleen een beetje veel eten hihi.


Hertjes kijken!


Mijn modeshow outfits! De bovendste heb ik zelf gemaakt en de onderste niet. Die liep ik voor iemand anders.


Wat is dit? Ik ging een test doen van een nagellak trend. Deze wil ik graag nog met jullie delen en zal zo snel mogelijk online komen.


Videootje opgenomen. Heerlijk om even tegen een camera te praten.




Ik kon het niet laten om niet bij de V&D langs te gaan. Helaas niks gevonden, behalve dan een gigantische bende...


En natuurlijk heb ook ik heerlijk Pasen gevierd met chocolade eitjes en lekker eten :).


Wat een volle maand weer. Het lijkt bijna wel alsof elke maand voller wordt. Maar dat maakt niet uit, want dat is juist heel erg leuk en gezellig.

Q: Hoe was jouw maand maart?

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen