1 mei 2016

I ♡ Make-Up - Death by Chocolate | Review


Eind vorig jaar zag ik bij Vera Camilla de I (hartje) Makeup Chocolate paletten voorbij komen. Ik was meteen mega enthousiast! Ik ben toen de volgende ochtend naar een Kruidvat filiaal bij mij in de buurt geweest om er een te kopen. Uitverkocht!
En nu een paar maanden later kom ik ze opeens vanuit het niets tegen. Door het dolle heen heb ik ze allemaal eens goed bekeken en uiteindelijk gekozen voor het pallet: Death By Chocolate.



Het pallet ziet er uit als een smeltende chocolade reep. Om honger van te krijgen! Hierboven zie je de binnenkant van het pallet. De bovenste met namen en onder zonder namen. 


Wat mij meteen opviel is het pigment van dit pallet. Dit is namelijk enorm goed. Vooral de glanzende kleuren vind ik erg mooi. Lick Me is een van mijn favoriete kleuren uit het pallet.  

Als je het pallet open zie je (natuurlijk) de kleuren, maar ook een gigantisch grote spiegel. Dit is ook zeker een groot pluspunt aan dit pallet en maakt het een compleet geheel. 


Complete look:
Onder de ogen: Essence - Soft Touch mousse concealer (nr 10)
Onder oogschaduw: Essence - I  colour eyeshadow base
Wenkbrauwen: Hema- Eyebrow pencil (nr 09)
Oogschaduw: I (hartje) MAKEUP – Death By Chocolate
Eyeliner: Essence- Superfine eyeliner pen waterproof
Mascara: Essence - Forbidden Volume
Bronzer: Essence : Shape your face (10 ready, set, peach!)
Blush: Essence - Silky touch blush (100 indian Summer)
Highligher: Bring down Angles uit het Death By chocolate pallet
Lippen : Sleek matte Me Birthday suit



Ik zou dit pallet zeker aanraden! Het heeft me echt verbaast met zijn prachtige kleuren. Hij scoort voor mij echt een 9 van de 10.

♡ Make-Up - Death by Chocolate €7.99 (te koop bij Kruidvat)

Q: Welke kleur vind jij mooi uit dit pallet?

Charlotte en ik gingen de stad in en maakte daarvan een shoplog. Er is een aanvraag gedaan naar dit pallet, maar omdat Charlotte deze heeft gekocht heb ik haar gevraagd of ze een review wilde maken. Met een beetje hulp van mij is dit het geworden! Bedankt voor het lezen.

9 opmerkingen:

  1. Mooi! Ik heb hem in het wit, vind hem echt fantastisch.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel! Ik ben ook erg benieuwd naar de witte :D

      Verwijderen
  2. Super mooi geworden ik ga hem nu denk ik wel kopen 😆

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Leuk! Hopelijk heb je er veel plezier van! :D

      Verwijderen
  3. Ik vind het een erg mooi palette. Moet ik zeker eens aanschaffen. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw like it. Ik heb 'em ook hihi. Net zoals de andere 4 paletten . *slaat-handen-voor-ogen*

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha leuk toch! Het zijn stuk voor stuk mooie paletten. Tenminste, zo zagen ze er uit ;)

      Verwijderen