4 mei 2016

Rome en een Shoot | Kijkje in de maand april


April zit er gewoon alweer op! Niet normaal hoe snel het alweer voorbij is gevlogen. En wat heb ik weer veel gedaan... Dus ik ga jullie allemaal laten zien wat ik zoal heb meegemaakt. Wil je nu precies weten wat ik allemaal uitspook moet je me volgen op Instagram (@Yvonne_xx_) en/of Snapchat (@Yvonnee-xx).

Op een of andere manier staan de foto's niet op volgorde, maar dat maakt niet uit ;p.


Een college blok gekocht voor mijn "bedrijfje". Soms heb je dingen nodig en die kan je nergens vinden. Gelukkig vond ik plots dit blok bij de Action! Helemaal blij. Hij is al aardig gevuld.



Met mijn cursus fotografie hadden we een soort eind shoot. Alleen gaan we nog wel door voor een aantal weken. Ik heb er nu alweer mega veel zin in! Deze shoot vond plaats in een gebouw waar studio's in opgezet waren. Hier kregen wij de mogelijkheid om te doen wat we wilde op het gebied van fotografie. Het was zo mega leuk! Ik al nog een artikel maken met verdere foto's.


Samen met mijn ouders en broer ging ik naar de try-out van de 3D musical SKY. Wat mega gaaf was dit. Overigens vond ik dat de zang ook prachtig was. Wauw! Het verhaal had me zo aangegrepen. Niet normaal.


Jaja, leren voor de SE week tijdens de verjaardag van mijn broer... Erg optimaal werkt dat niet.


Samen met Charlotte naar SLAM!koningsdag geweest. Lekker party'en!


Ik had zo lang niet meer getekend, maar ik vind het zo leuk om te doen! Dus ik ging weer even los met potlood.


Ja, deze trappen moest ik op met mijn koffer om bij mijn kamer te komen. Mijn koffer was ook nog eens stuk, dus ik ben echt 10 keer op en neer gelopen...


Rome, ik hou van jou!


Ik heb een prachtige highlighter van Benefit aangeschaft. Het koste wat, maar dan heb je ook een prachtig resultaat!


Eindelijk kon ook ik een oogschaduw pallet van MUA proberen. Wat ik nog meer heb gekocht laat ik zien in een Shoplog!

Wat heb ik weer veel gedaan. Ik vind het altijd zo leuk om te kijken wat de afgelopen maand voor mij betekend heeft. Soms dan vergeet je ook dat je bepaalde dingen de afgelopen maand hebt gedaan. En hierdoor komt alles toch weer even naar boven.

Q: Wat voor vets heb jij gedaan afgelopen maand?


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen