29 mei 2016

Leuke laatst gelezen blogs! | Tips



Zoals jullie wellicht al weten volg ik gigantisch veel blogs. En natuurlijk kom ik ook wel eens blogs tegen die ik super leuk vind en die ik graag met jullie wil delen. Vandaag deel ik met jullie 8 blogposts van andere bloggers die je echt moet lezen!



Margje haar blog bestaat uit korte artikelen die voornamelijk beauty review gerelateerd zijn. Als je een review zoekt is dat ultiem. In een kort artikel laat zij weten wat haar mening is over het desbetreffende product. Ik vind de foto's die ze maakt ook zeker mooi! De gefotografeerde producten komen zeker tot hun recht. Ik heb gekozen voor dit artikel, omdat ik de kleuren er speciaal uit vond zien en ik was ook zeer benieuwd naar de Etos kwaliteit. En zoals bijpassend bij de blog krijg ik de nodige informatie in een kort maar krachtig tekstje.



Kelly van The Dutch Note Book heeft een gezellige lifestyle blog waar een aantal verschillende soorten artikelen geplaatst worden. Ik vond het lastig kiezen welk artikel ik graag wilde delen, maar ik ben gegaan voor deze. Het is super belangrijk dat je trots bent op jezelf en ik denk dat iedereen van zo'n artikel kan leren. Als je er even door heen zit of je wilt gewoon even wat goeds voor jezelf lezen is het een geweldig artikel. Zeker een aanrader dus. Het andere artikel dat ik wilde delen is eigenlijk haar serie: chitchatten. Kelly kletst hier lekker tegen de lezers en daarbij deelt ze een aantal foto's. De gezellige sfeer is zeker aanwezig!



Wat een leuke gezellige blog en wat een prachtige foto's! Naomi haar blog spreekt mij erg aan door de rustige lay-out en de mooie aanprekende foto's. Je kunt outfits vinden, maar ook voornamelijk lifestyle en dingen die ze leuk vind. Ik word vrolijk bij het zien van haar blog. Ik heb gekozen voor dit artikel omdat ik vind dat jullie de foto's gewoon moeten bekijken!



Op de blog van Falderie vind je gedachtegangen. Een echte personal blog al zeg ik het zelf. Ze is een Belgische blogster die haar artikelen start met een video/muziek fragment. Zelf luisterde ik naar dit fragment terwijl ik haar artikel las. Een erg leuke combinatie al zeg ik het zelf! Het is een hele rustige blog met interessante blog posts. Ik kon niet zo goed kiezen, maar dit artikel vond ik erg leuk om te lezen (niet dat ik de andere niet leuk vond haha)!



Een blog vol vrolijkheid al zeg ik het zelf. Maar niet alleen ik zeg dat, de titel geeft het namelijk al aan! Je vind dingen over beauty, fashion en food, maar ook tips die erg goed te gebruiken zijn. Ik heb gekozen voor dit heerlijke recept (tenminste, zo ziet het er uit). Ik ben zeker van plan dit heerlijk-uitziende vlechtbrood ook een keertje te maken. Ziet het er dan niet overheerlijk uit?!



Altijd al willen weten wanneer een webshop betrouwbaar is? Budgetella geeft antwoord op waarschijnlijk veel van je vragen en er worden ook nog eens tips gegeven. Een echt must-read artikel al zeg ik het zelf. Je vind op internet natuurlijk super veel webshops die heel goedkoop producten verkopen. Het kan bijna niet dat iets zo goedkoop is, kan het dan wel dat het betrouwbaar is? Zeker even lezen dus! ;) Verder vind je op Budgetella nog meer tips en nog veel meer!



Op de blog van Marsha (het lijkt een beetje op Mascha van beautygloss.nl haha) vind je beauty gerelateerde artikelen, maar ook veel lifestyle. Marsha heeft grafisch vormgeven gestudeerd en dat zie je zeker terug. Wat een mooie lay-out! Mijn complimenten :D. Ik heb gekozen voor dit artikel, omdat ik altijd benieuwd ben naar producten van M.A.C. Wat ik eigenlijk wel 'leuk' vind aan dit artikel is dat dit product qua pigmentatie tegenvalt. Niet leuk natuurlijk als je het wel gekocht hebt, maar een eerlijke review is ook veel waard. Maar naast dit artikel zijn er nog veel meer toffe artikelen te vinden die je wel degelijk even moet bekijken.



Jaaaa nog een nagellak geobsedeerde! Same here! Ik vind het altijd zo leuk om te zien hoe ieder z'n potjes heeft opgeborgen. En ik moet zeggen dat je dit rek toch echt even moet gaan bekijken. I'm really impressed. Verder vind je voornamelijk lifestyle gerelateerde berichten op dit blog. Denk bijvoorbeeld ook aan de persoonlijke verhalen van iemand die een cleaning kuur volgt. Zeer interessant om te lezen en te volgen.

Dit waren ze dan de 8 blogs met een artikel die ik speciaal voor jullie even in het licht wilde zetten. Neem zeker een kijkje op iedere blog en volg natuurlijk als het je iets lijkt.

Q: Welke blog (die hier niet tussen staat) raad jij mij aan om ook even te bekijken?


3 opmerkingen:

  1. Thanks voor het noemen van Diyaata, we hebben duidelijk een gedeelde passie haha ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk dat je mijn artikels leest! Ik waardeer het en jou blog is ook leuk en ga deze zeker verder volgen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ahh heel leuk omschreven! Dankjewel ! Ben blij dat je de serie chitchatten zo leuk vind, het is namelijk ook een van mijn favorieten haha.

    BeantwoordenVerwijderen