1 juni 2016

BGparty, Korthom, mitella | Kijkje in de maand mei



Wauw, nog maar heel even en het is alweer juli. We zijn gewoon alweer aangekomen in juni! Wat dat ook betekend is dat de examenkandidaten klaar zijn met school en dat zij deze maand het verlossende telefoontje krijgen, maar ook dat het voor iedereen de laatste loodjes is. Ook ik moet nog een paar weken voordat ik echt kan zeggen dat ik klaar ben. Vandaag gaan we alleen nog even kijken naar de afgelopen maand mei!


Mei begon in de meivakantie en ik heb heel erg mijn best gedaan met het lezen van een boek. Heerlijk op mijn bed het boek Het leven uit een dag gelezen. Ik moet zeggen, dit boek is weer een erg leuk boek geweest sinds een lange tijd.


Ook deze maand heb ik weer met vriendinnen een vuurtje gemaakt. Heerlijk in de tuin kletsen en eten. Ik heb er echt van genoten. Het is altijd leuk om gezellig met je vriendinnen bij de kletsen ookal zie je elkaar bijna elke dag op school.


Ik had een nieuwe kwast gekocht met een waterreservoir. Ik ben gelijk allemaal tekeningen gaan maken en zo ook eentje van Mascha. Ik had 'm op Instagram geplaatst en kreeg (voor mijn doen) veel likes! Ik ging ook naar de Beautyglossparty en daar heb ik 'm aan Mascha gegeven.


Ook ik was weer van de partij op de allerlaatste BGparty! Ik heb lekker geshopt, gekletst, party gehad. Ook heb ik een aantal verschillende YouTubers gezien waaronder ook Thomas van Korthom. We hebben super lang staan praten en het was erg gezellig. Mocht je Thomas nog niet kennen neem dan zeker even een kijkje op zijn kanaal.


Ik was op een soort excursie en daar leerden we allemaal dingen over 3D-printers en lasersnijders. Hier zie je bijvoorbeeld mijn logo gesneden en gegraveerd in hout. Ik mag misschien een Basis Cursus gaan volgen zodat ik ook zelf deze machines kan besturen!


Ook ik moest even de nieuwe Primark in. Ik ging samen met mijn moeder (hier lijkt het heel rustig maar dat viel wel mee haha) en we hebben een aantal dingen gekocht. Ik vind het wel nice dat er nu een Primark meer in de buurt is dan voorheen!


En natuurlijk heb ook ik genoten van het heerlijke weer de paar dagen dat het mooi was. Ik pak meestal gelijk mijn camera om veel foto's te maken in de tuin, etc. Dit is bijvoorbeeld een stukje boom van de perenboom.


Zo zag mijn 'vaste plek' er een aantal dagen uit. Mobiel, zonnebril en fruitwater. Heerlijk! Meestal had ik er ook nog een boekje bij liggen.


Met fotografie gingen we ons bezig houden met landschapsfotografie. Na een aantal foto's was ik wel klaar met het landschap en toen ging ik maar mensen fotograferen. Hahaha


Ik ben helemaal into mijn mobiel gebruiken als afstandsbediening voor mijn camera. Ik maak hier bijvoorbeeld helemaal geen foto met de camera van mijn mobiel, maar de foto die je hier ziet. Het is zo grappig en ik ben benieuwd of ik nog wat toffe functies kan vinden.


En toen zat je op de tennisbaan met een schouder die erg pijn begint te doen. Tijdens het spelen van een wedstrijd is mijn schouder drie keer uit (en weer in) de kom gegaan... Pas na de wedstrijd merkte ik dat het best wel veel pijn begon te doen. Nu loop ik met een mitella met de hoop dat het snel beter wordt.

Dit was alweer mijn maand. Ik ben naast de gedeelde dingen hier ook heel veel bezig geweest met school en de komende maand ga ik het ook nog heel druk hebben. Dus mocht er geen artikel online komen dan is dit de voornaamste reden. Maar nog eventjes en ook ik kan zeggen dat ik vakantie heb!

Q: Wat voor leuks heb jij gedaan afgelopen maand?

2 opmerkingen:

  1. Wat een heerlijke maand heb je gehad. Ik kan ook zo genieten van een gezellig kampvuurtje met vrienden (en marshmallows)

    BeantwoordenVerwijderen