20 juli 2016

Beauty hacks | Yap or Crap



Overal op Pinterest en Facebook zie ik hacks langskomen. Ze lopen uiteen van beauty tot schoonmaken. Aangezien ik het super leuk vind om verschillende dingen uit te testen heb ik vandaag 3 beauty hacks voor jullie die ik ga uitproberen! Ik heb interessante hacks gevonden voor de lippen, de wangen én de ogen.

3D Lippen

Door middel van deze hack kan je je lippen nog voller laten lijken. Tenminste dat is naar mijn idee het idee achter deze hack. Je hebt nodig: een wit kohl potlood of een witte lipliner, een donker roze lipliner en een medium roze lipkleur.

Het eerste dat je moet doen is het midden van je boven en onderlip inkleuren met wit. Vervolgens neem je de donkere kleur en die breng je op de randen van je lip aan tot aan het wit. Dan neem je nu de medium roze lipkleur en hiermee vul je de lippen op. Door middel van een kwastje of je vinger kan je de drie kleuren een beetje blenden.

Mijn Resultaat


Ik vind het effect erg mooi. Misschien heb ik een lipkleur gebruikt die niet helemaal passend was, want ik vond m'n lippen vanuit sommige oogpunten erg licht. Daarom heb ik nog een beetje van de donkere lipliner gepakt en even een extra touch-up gedaan. Of ik nu vind dat mijn lippen dikker lijken weet ik eigenlijk niet zo goed haha. Maar voor nu is deze hack, of meer shill, een YAY!

Eye Highlighter

Mooie heldere ogen, wie wilt dat nu niet. Bij deze hack maak je alleen gebruik van lichte producten zoals een ilumminator, highlighter, brightner en een concealer.

Boven je wenkbrauw breng je de ilumminator aan. Onder je wenkbrauw breng je de brightner aan. Deze stappen vond ik redelijk logisch, maar dan nu komen de laatste twee stappen. Je brengt de highlighter onder de buitenste hoek van je oog aan en de concealer in de binnenste ooghoek. Natuurlijk moet je het geheel nog wel even blenden.

Mijn Resultaat



Op de foto is het geheel niet goed te zien, maar real life zie ik wel een verschil. Ik vind de ilumminator en de brightner erg mooi, maar de stappen van de concealer en de highlighter vind ik niet veel toevoegen. Als ik die twee weg denk vind ik deze hack zeker geslaagd! YAY dus!

No Blush Needed

Blush op? Geen probleem. Deze hack kennen jullie wellicht al, maar je kan heel erg goed lipstick gebruiken als blush.

Wat heb je nodig? Een mooie roze lipstick.

Mijn Resultaat


Dit werkt goed! Ik vraag me af of je nu ook bruine lipstick kan gebruiken om te contouren?! Ik vind deze hack helemaal geslaagd! Het blijft lang zitten en als je een romige lipstick gebruikt is het ook makkelijk te blenden. YAY!

Dit waren de drie hacks die ik graag met jullie wilde delen. In dit geval zijn ze allemaal geslaagd, maar wie weet werken andere hacks die ik in de toekomst ga proberen niet. Ik wil dit in ieder geval vaker gaan doen, want ik vind het super leuk!

Q: Heb jij nog een must know hack?


1 opmerking:

  1. Wat leuk! Die highlighter is zeker mooi voor een mooie frisse look.

    BeantwoordenVerwijderen