13 juli 2016

De laatste fotografie cursus shoot | Eindresultaat


De foto's uit dit artikel zijn zelf gemaakt en mogen niet gebruikt worden in andere content zonder toestemming.


Vorige week was het alweer de laatste fotografie shoot, helaas... Samen met Charlotte ging ik weer aan de slag en ik heb, al zeg ik het zelf, zeer toffe foto's gemaakt. Ik wilde dit maal foto's die wat artistieker waren, maar geen portret foto's. Daarom heb ik zintuigen gefotografeerd en ook productfoto's gemaakt.

Voordat we konden beginnen moesten we nog het witte doek opbouwen. Dit vond ik gelijk al heel erg leerzaam, aangezien je nu wist dat je nog een aantal dingen moet regelen voordat je uiteindelijk een foto kunt gaan maken. Ik werd wel steeds meer geïnteresseerd in het hebben van softboxen en een witte muur, dus wellicht ga ik die ooit aan mijn camera collectie toevoegen.

En dan is het nu tijd om mijn gemaakte foto's te laten zien! Ik ben er echt super excited over en ik ben ook erg benieuwd naar wat jullie ervan vinden. Ik durf bijna wel te wedden dat de komende tijd op verschillende social media platformen een aantal van de gemaakte foto's langs komen, maar ook hier op mijn blog kan ik veel foto's gebruiken.









En dit waren mijn foto's alweer! Ik moet zeggen dat ik het erg lastig vond om soms scherp te stellen aangezien ik dat niet handmatig deed heb ik sommige dingen niet helemaal scherp die ik eigenlijk wel graag scherp wilde hebben, maar ik heb in ieder geval heel erg veel geleerd daarover. Naast leren over scherpstellen heb ik gigantisch veel geleerd deze dag en hoop ik dat er nog veel meer van zulke dagen mogen komen! Heel erg bedankt voor deze geweldige dag iedereen!

Q: Heb jij wel eens een cursus gevolgd?

2 opmerkingen:

  1. Lijkt mij heel interessant zo'n cursus!! Mooie foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het is ook heel erg leuk en leerzaam! :D

      Verwijderen