9 juli 2016

De Nationale Beautybloggersdag met GIVEAWAY!

Deze foto is zelf gemaakt en alleen met toestemming te gebruiken in andere content


Vandaag is het tijd voor feest! Het is namelijk Nationale Beautybloggersdag! Zo hebben een aantal beautybloggers deze dag zo genoemd. Deze dag is bedoeld om kennis te maken met verschillende beautybloggers die in Nederland actief zijn. Wat kun je verwachten? Dit is een gigantische Bloghop! Iedere deelnemende blog geeft een leuke winactie en je kunst steeds doorklikken naar de volgende blog totdat je weer bij het begin bent. Lees snel verder voor meer!

Maar wat is nu precies een Bloghop?


Bij een Bloghop leer je andere (in dit geval) beautyblogs kennen. Als het goed is ben je via Daniëlle naar mijn blog gehopt of ben je gestart op mijn blog en heb je nog een aantal blogs die je kan gaan bekijken. Ik verwijs je vervolgens weer door naar Celine haar blog en zij verwijst je vervolgens weer verder. En zo gaat het door tot de blog waar je bent begonnen. Ik hoop dat je gaat genieten van deze Beautybloggers Bloghop en wens je veel plezier bij de volgende blogs!

Wat kan je winnen?

Ik heb een leuke pakketje samengesteld met natuurlijk ook beauty-items! Het immers niet voor niets Nationale Beautybloggersdag! Je kunt de befaamde MUA Undress Your Skin highlighter, de Velvet Teddy dupe Barely There van Essence én een prachtig nagellakje van Essence, Love me like you do, winnen! 

Deze producten zijn allemaal nieuw gekocht en nog nooit gebruikt.


Wat moet je doen om kans te maken?
- Volg mijn blog op Bloglovin'
- Laat een comment achter waarin staat dat je mee doet!
- (+1) Als je abonneerd op mijn YouTube kanaal 
- (+1) Wanneer je deze post deelt op social media! (vergeet mij dan niet te taggen ;p).

Je kunt mee doen t/m zaterdag 16 juli. Vervolgens zal op die woensdag de winnaar bekend gemaakt worden via een update op deze post én via de mail. Zorg goed dat je mailadres met juiste naam makkelijk te vinden is.

En dan nu de volgende stap!
Dankjewel Daniëlle voor het doorgeven van het stokje aan mij! Ik mag jullie op mijn beurt weer doorsturen naar de blog van Celine! Neem zeker naast de Bloghop post ook nog even een kijkje bij andere artikelen die ze heeft geschreven. Celine schrijft naast (natuurlijk) beauty namelijk ook nog leuke boek recensies die zeker een kijkje waard zijn! 

Heel veel plezier bij alle blog die je nog tegen gaat komen en succes met iedereen z'n winacties!

26 opmerkingen:

  1. Mooie winactie! Ik ga mij abonneren op je YouTube kanaal...dat ben ik ook nog steeds aan het opbouwen qua abonnees..hihi. Mooie kans via deze actie dacht ik zo.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey Yvonne,

    Gave winactie! Ik doe graag mee. Ik volg jouw nu op bloglovin en youtube.

    Groetjes Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijne beautybloggersdag! Leuk dat je meedoet! En leuke prijs!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gave winactie ik doe graag mee ! Ik volg je op bloglovin en YouTube !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik doe mee en volg je vanaf nu op Bloglovin!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Echt een heel leuk initiatief dit! Ik doe ook zeker graag mee met je leuke win actie. Ik volgde je al op bloglovin. -x-

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super leuk!! Ik doe zeker mee!! Email: meiqiblog@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi prijzen Geef je weg. Ik doe zeker mee. Geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Superleuk, ik doe mee en hop weer vrolijk door!
    Mijn mailadres is henrieke1985@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hele fijne producten! Ik doe mee. Ik heb alle stappen inclusif de +1's gedaan. E-mail: info@daphnelippmann.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooi prijzen Geef je weg. Ik doe zeker mee. Geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. alweer een hele leuke blog in het bloghop avontuur :) Leuk dat ik ook een kijkje op uw blog mag nemen op deze Beautybloggersdag. Als ik uitgehopt ben ga ik alle nieuwe blogs eens rustig bekijken en kom dus zeker nog terug hier op uw blog. Ik volg u nu op BL en op FB ( daar gedeeld) en heb me geabonneerd op uw youtube kanaal. Maak graag een kansje op uw mooie prijs. Mag/kan ik alleen mijn e-mail op een andere manier geven, ik zet het liever niet openbaar neer. Ik ga nog even verder op bloghopavontuur, tot snel :)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik doe mee!

    Volg jou als Charlotte Ellis op Bloglovin
    E-mail is missfleurrebelle@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik doe super graag mee en ik volg je op www.bloglovin.com/liekevanveen8 en youtube liekeee24

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Mijn e-mailadres is xx_glamourgirls@hotmail.com

      Verwijderen
  15. Wat een fijn pakketje, ik doe graag mee! Ik heb alle stapjes gedaan. (FB Tamara Mara Großmaul, Twitter @paramara1982, YT Tamara TS) paramara1982@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Leuk! Ik volg je op bloglovin' en youtube.
    xx Jolijn
    Jolijndoelman@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik ben ook lekker aan het meehoppen en doe graag mee met deze actie! Ik volgde je al langer via Bloglovin en mijn e-mail is info@thepinkperfectionist.be :)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Zulke leuke producten geef je weg! Ik doe heel graag mee. Ik volg je via bloglovin en ik ben geabonneerd op je YouTube kanaal. M'n email adress is chantallemauritsch@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een toffe winactie! Die highlighter heb ik altijd al eens willen proberen!
    Ik volg je nu op Bloglovin en ben abonnee op je Youtubekanaal.
    Contacteren kan op: quadfliegjulie@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Geweldig initiatief is dit! Ik doe graag mee, mijn barely there is bijna op en die kan ik niet missen :)
    Mijn mail is sabrina at denklicht punt nl
    Groetjes Sabrina

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat leuk dat je ook mee doet! Ik heb deze producten ook bijna allemaal en het zijn alle twee favorieten!

    BeantwoordenVerwijderen