27 juli 2016

Yesicanjournal printables | Review



Een paar weken terug ontving ik een mailtje met daarin verschillende printables van Yesicanjournal. Ik vond ze zo tof dat ik ze graag voor jullie wilde testen en natuurlijk maakte ik er een mini-DIY van. Vandaag is de dag dat ik jullie mijn mening geef over de printables en hoe het werkt.

Yesicanjournal heeft naast printables ook een boekje waarin je begeleid wordt om je doelen te behalen binnen 100 dagen. Maar hierover later wellicht meer! Via hun site kan je de printables bekijken en uitzoeken. De mogelijkheden qua onderwerpen zijn planners (food, week, dag, etc.) en quotes. Deze kan je gebruiken en ophangen. Ik vind ze allemaal erg inspirerend en heb twee van mijn favorieten gekozen. Naast deze prinables kan je Yesicanjournal ook vinden op social media! Op Instagram bijvoorbeeld worden inspirerende posts geplaatst, dus die zou ik zeker even checken.


Ik heb voor de quote 'Wherever you are be all there'. Ik heb hiervoor gekozen, omdat ik vaak door een camera keek als ik erg was. Ik was continu foto's aan het maken en soms genoot ik niet van het moment. Deze quote zal mij meer stimuleren om toch meer te gaan genieten van elk moment. Mobieltje opzij, etc.


Ook heb ik een weekplanner uitgekozen. Deze vond ik voor mijzelf het handigst en ik vind het ook erg fijn om hiermee te werken. Ik heb de planner in een lijst gedaan, want op deze manier kan je de planner steeds weer hergebruiken. Je schrijft er namelijk op met een bordmarker. Zo kan je ook makkelijk foutjes verbeteren en iets weghalen als je het al hebt gedaan.

Ik vind de printables van Yesicanjournal echt super mooi en handig, dus mocht je nog opzoek zijn naar mooie muurdecoratie, dan raad ik je aan om even een kijkje te nemen op hun verkooppunt!

Q: Wat heb jij graag aan de muur hangen?

#spon

2 opmerkingen:

  1. Wat grappig! ik heb altijd overal lijstjes liggen...hihi. Bij ons hangen er voornamelijk foto's aan de muur. Verder hou ik het wat rustig.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Foto's hangen bij mij ook echt overal! Ik probeer altijd alles een beetje rustig te houden, maar meestal mislukt dat hahaha

      Verwijderen