3 augustus 2016

The Golden Hour | Kijkje in de maand juli



Het is augustus en dat houd in dat ik over een maand alweer op school zit... Maar gelukkig hoef ik nog niet te treuren, want ik mag nog een maand gaan genieten van heerlijk verdiende vakantie! Vandaag deel ik mijn maand juli met jullie. Ik wil alvast zeggen dat ik niet heel veel foto's heb gemaakt aangezien ik niet zo veel heb gedaan. Ik was erg moe en heb vooral gewerkt en uitgerust.


Tijdens de vakantie in het strandhuisje weer genoten van een prachtige zonsondergang!


Er kwam weersverandering aan. Wij zagen al snel deze prachtige halo rondom de zon.


Een bleekscheet heerlijk in de zon! Ik ben al lekker bruin geworden! En zoals je ziet is inderdaad mijn beugel eruit! Ik ben er zo blij mee! 


We moesten buiten douchen met achter ons het duin. Ik ging dus mooi niet naakt, want er waren best wel veel paragliders. 


Ook heb ik leren schaken deze maand. Ik ben er nog niet echt goed in, maar mijn moeder heb ik verslagen ;p.


Oreo en Bueno ijs. Ondanks dat er een vreselijk dreigende lucht aankwam hebben we toch heerlijk een ijsje gehaald.


Achter deze wolken ligt fantasia denk ik.


Een beetje artistiekiteit mag er ook wel wezen. Mijn vader was zand aan het wegscheppen en ik heb een aantal zandzweef-foto's gemaakt.



Samen met Bhakti ben ik in de buurt gaan fietsen en daar hebben we tijdens het fenomenale 'Golden Hour' prachtige foto's gemaakt! Natuurfoto's worden een stuk interessanter nu.

Dit was een beetje mijn maand. Ik hoop dat jullie het ondanks de vele natuurfoto's toch leuk vonden en ik ben benieuwd wat ik in de laatste weken van mijn vakantie ga doen!

Q: Wat doe jij als je vakantie hebt?

2 opmerkingen: