28 september 2016

Het mooie Corsica | Fotografie



Ik ben in de zomervakantie heerlijk weg geweest naar Corsica. Ik heb het echt heerlijk gehad op dit eiland en ik wil er zeker nog een keertje naartoe. Vandaag, na een hele lange tijd, vond ik het toch nog wel leuk om een aantal van mijn gemaakte foto's met jullie te delen.

Een aantal foto's heb ik qua kleur bewerkt, maar voor de rest is er niks aan de opmaak van de foto veranderd.

Deze foto's mogen alleen gebruikt worden als er van te voren toestemming is gevraagd. 


Vliegveld Ajaccio
Tijdens een kunstroute vanaf St. Florent
Richting het ruigere wandelpad
Een kapotgeschoten toren aan de noordse kust
Prachtige gekleurde huisjes bij Bastia
(Jacht)havens zijn niet te ontbreken op het eiland
Een mooi doorkijkje naar de zee
De romp van een boot in Bonifacio
Lekker tegen de golven op springen in de zee bij Ruppione

Ik ben op verschillende plekken op het eiland geweest. Daarnaast heb ik gewandeld en op het strand gelegen. Al met al was het een heerlijke, onvergetelijke vakantie. De foto's die ik heb laten zien zijn bij lange na niet alle foto's die ik heb gemaakt. Deze foto's zijn voornamelijk een sfeerimpressie van Corsica en haar omgeving.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen