5 oktober 2016

De gezelligheid kan niet op! | Kijkje in de maand september


Ondanks na het zien van alle foto's en mijn agenda vind ik toch dat september weer voorbij is gevlogen. Ik heb weer een gezellige maand gehad waarin ik eindelijk weer ben gestart met bloggen en video's maken. Daarnaast ben ik nog steeds lekker bezig op school en onderneem ik veel met vrienden. September was voor mij echt een hele leuke maand. En wat hebben we toch een mazzel gehad met het weer! Vandaag deel ik een aantal foto's van de afgelopen maand met jullie. 

Wil je recenter volgen wat ik allemaal doe in mijn leven? Volg mij dan op Instagram (@yvonne_xx_) of op Snapchat (@Yvonne-xx)!

De foto's staan niet volledig op volgorde. 


Ondanks dat ik alleen maar toetsen heb in de SE weken, ben ik al wel gestart met het voorbereiden en leren van een aantal toetsen. Dit meer omdat het heel erg veel werk is.


Ik heb een nieuw dekbed! Op de foto zie je het tijdelijke dekbed, maar ik heb er nu eentje met aan de ene kant stippen en aan de andere kant strepen. Ik heb deze gekocht bij de Primark en ben er zo gigantisch blij mee.


Samen met Nina (en later ook nog met Lara) had ik een gigantisch gezellige avond met kunst tot de nacht. Tot half 12 waren er in de stad allerlei verschillende kunstvormen te bewonderen. Daarna gingen we nog even ergens een drankje doen.


Je ziet het al goed! Dit is een attractie van de kermis. Samen met Nina en Anthe heb ik een kermis avondje gedaan. Uiteindelijk bleef Anthe nog bij mij thuis slapen aangezien ze anders alleen naar huis moest. Gelukkig hadden we de volgende dag de eerste 5 uur vrij, dus dat kwam even mooi uit.


Ik ben al druk bezig met mijn profielwerkstuk, maar ik heb nog heeeeeel veeeeeel dingen die ik nog moet ondernemen. De komende maand ga ik er extra hard aan werken en wellicht bezoek ik nog een aantal ontwerpers.


Afgelopen maand heb ik ook een geweldige dag gehad met Charlotte. We gingen de stad in, een video opnemen en uiteindelijk hadden we ook nog eens gekookt voor ons en mijn vader.


Charlotte werd 19! Hier zie je onder een geweldige disco-lamp een polaroid foto die we van de groep hadden gemaakt. Het was echt een geweldige avond, helaas moest ik wel terug door de regen fietsen.


Ook was ik weer eens in de bioscoop te vinden. Samen met Louise ben ik naar de film Nerve geweest. Een hele leuke film al zeg ik het zelf. Ik zit er zelfs over te denken om een keertje met een aantal vrienden het spel ook zelf te gaan spelen, maar dan een wat minder heftige versie.


Afgelopen maand kwam ook deze video online waarin ik vertel wat er allemaal gaat veranderen op mijn YouTube kanaal en ook op mijn blog zijn er de afgelopen maand een aantal dingen veranderd. Meer informatie kan je lezen in dit artikel.

Mijn maand was wellicht een beetje vol, maar ik heb er met volle maten van genoten! Een heerlijke maand met geweldige mensen.

4 opmerkingen:

  1. Wat heb je leuke uitstapjes gehad! En ik ben nog steeds in de ban van die tekening, snap er echt de ballen van! haha

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha Hilde! Ooit een video van maken? ;P

      Verwijderen
  2. Tof artikel, heel leuke foto's en hoe geweldig als jouw polaroid een foto uitspuwt... Hoe doe je dat???

    BeantwoordenVerwijderen