2 november 2016

Feestjes en kapotte camera?! | Kijkje in de maand oktober



Voordat we het weten is het alweer januari en zijn deze feestmaanden allemaal over! Ik heb nu al ongelooflijk veel zin in de twee laatste maanden van 2016. Het is gewoon alweer november! Man, man, man. Ik vind dat het wel een beetje snel gaat allemaal. Maar voordat we naar de komende maanden kijken blikken we nog even terug op wat ik de afgelopen maand allemaal heb gedaan. Ik ben de afgelopen maand heel erg veel naar feestjes geweest, maar daar heb ik geen foto's van deze keer aangezien er ook anderen op staan (waarvan een aantal een beetje gek).


Deze maand kocht ik mijn eerste choker! Ik vind deze trend toch vet! Volgende week komt er een fotografie artikel online waarin ik verschillende (artistieke) foto's met jullie deel waarin ik een choker draag.




Samen met Charlotte ben ik naar Amsterdam geweest. Hier hebben we geshopt, foto's gemaakt en Starbucks gedronken!


Ook heb ik deze maand mijn camera kapot gemaakt... Alles doet het nog, maar het schermpje is er niet best aan toe...


Een Herfst/Halloween decoratie-tak gemaakt!


De regen was ook niet te vergeten natuurlijk...


Ik zag deze whiskey glazen bij de Hema! O, wat wil ik die graag hebben! (Limonade kan je daar ook goed uit drinken ;p)


Vuurwerk!!!


Voor mijn vader zijn verjaardag hadden we deze heerlijke taartjes op het menu staan! Ik sta nog steeds te watertanden als ik ze zie!

Afgelopen maand was lekker hectisch en komende maand start ik lekker met een SE week! Joepie de poepie... Ik zal kijken wat ik allemaal online krijg, maar ik ga mijn best doen.


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen