13 juni 2014

DE oplossing voor 'altijd maar in de knoop zittende' oortjes!

Heyy,

Ik heb zo iets geniaals ontdekt! Het is super simpel en werkt zeer effectief. Na het maken van deze DIY heb je nooit meer last van in de knoop zittende oortjes!



Benodigdheden:


(i.p.v. schrijf/tekenwaar kan je ook nagellak of Washi tape gebruiken)

Stap 1: Begin met het kleuren van je knijpers. Let er wel op dat de kant die je op elkaar plakt niet vol kunstwerken hoeft te staan.


Hier heb ik met zwart een aztec printje gemaakt op de boven/onderkant 

Hier heb ik met kleurtjes een aztec printje gemaakt op de boven/onderkant

De zijkanten heb ik roze gekleurd

Stap 2: Voordat we ze aan elkaar gaan plakken gaan we de knijpers een mooie glans geven door met een top-coat over de gekleurde stukjes heen te gaan.

Stap 3: Dan gaan we ze nu aan elkaar plakken. Let wel goed op dat je ze niet 'hetzelfde' aan elkaar plakt. Wat ik hiermee bedoel zie je op een van de volgende foto's.



Stap 4: Laat dit goed drogen. Het liefst een nachtje zodat je zeker weet dat ze goed aan elkaar vast zitten.

Stap 5: Tijd om de oortjes er in te doen! Hoe dat moet zie je op de volgende foto's.


Dit was 'm dan alweer! Ik vind het zelf echt super handig en hoef niet meer 10 minuten te wachten voordat ik muziek kan luisteren. Het is echt een super handige gadget en kost niks (als je tenminste geen nieuwe knijpers hoeft te kopen). 

-xxx-

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen