18 juli 2014

Vakantie tijd | Kijkje in de maand juni


Eindelijk is het dan vakantie! En in dit geval betekent dat ook dat er een nieuwe maand is aangebroken! Ben je benieuwd wat ik afgelopen maand heb gedaan? Lees dan verder!


Samen met Jessie gefilmd!


Dit zijn een paar van de uiteindelijke resultaten die we getekend hebben. Herken jij ze?


En dan komt je vader thuis met MEGA veel hamsters van AH...


... En dit is dan wat je daar mee doet!


Samen met mijn konijn in de tuin <3


Toch even beide smaken van de smaakbattle proberen. Ik vind de Girlsss smaak echt VEEL lekkerder!


In de auto op weg naar Delft!


IK HEB DE 100 ABONNEES GEHAALD!


Mijn fiets klaar maken voor de HIKE


Onze toren van Cola kratten! (Dit was een opdracht bij de HIKE).


Aan het einde van het schooljaar kom je er zomaar een achter dat je misschien een nieuwe tas nodig hebt volgend jaar...


Mijn hoofdtooi voor de dansvoorstelling!


Kijk je TV en dan zie je opeens Peter en Kelvin van Cinemates in een reclame. 
Ze kijken niet echt blij ofzo...


Mijn koffer klaar maken voor een logeerpartij op het platteland. Klaar maken voor het BOLLENPELLEN!

Dit was dan alweer mijn maand, ik hoop dat jullie het leuk vonden. Het jij nog wat gaafs gedaan, of kijk je uit naar iets gaafs wat je gaat doen komende maand? Laat het me weten!
Al eerder up-to-date zijn van wat ik allemaal doe? Volg me op Instagram @Yvonne_xx_

-xxx- 

2 opmerkingen: