4 maart 2015

Foto overload! | Kijkje in de maand februari

Februari is afgelopen en dat betekent dat ik weer een kijkje in de maand heb voor jullie! Omdat het afgelopen maand ook een week vakantie is geweest heb ik lekker veel gedaan!


Deze maand lag er voor het eerst echt sneeuw! Ik weet niet of ik er helemaal blij mee was... Ik vond het natuurlijk super leuk, maar het was KOUD! Ook was het met fietsen lekker gevaarlijk....


Met ckv op school hebben we het nu over film. Ik voel me helemaal in mijn charme en vind het super leuk! Bij deze opdracht kregen we een verhaaltje en daarbij moesten we een storyboard maken. Echt heel leuk! Later moesten we ook zelf een script etc. maken en uiteindelijk een filmpje.


Fotootje met mijn lieve Droppie! Ik had een soort van foto sessie met haar voor een komende video! Ik weet nog niet wanneer deze online komt, maar dat zullen jullie wel merken :D.


En dan ligt ze hoor. Lekker in mijn kamer tussen mijn pantoffels.


De eerste zondag van de vakantie ging ik samen met Bhakti foto's maken. Dit waren we al erg lang van plan! Hierboven zie je een geit die we tegen kwamen en erg obsessed was met food. En hier onder zie je een van de 684 *ugh ugh* foto's die we hebben gemaakt. Op bhakti haar blog zijn ook foto's te vinden! (zij heeft een fotografie blog :D)



Op de woensdag in de vakantie kwam Renée! Samen hebben we een aantal video's gemaakt voor mijn kanaal! We kennen elkaar van dansen en hadden elkaar al 3 jaar niet meer gezien... Tot vandaag! Zelf blogt ze ook dus neem daar zeker een kijkje!

Donderdag ging ik onderweg naar Delft. Daar bleef ik ook slapen. Vrijdag ging ik het centrum in en kocht ik een super mooie highlighter van Catrice (ik heb het idee om er nog een review van te maken). 's avonds ging ik naar Cirque Du Soleil! Dat was een mega verassing en oh... wat vind ik dat leuk!




Ik heb mijn nagels in deze PRACHTIGE kleur van Flormar gelakt. Hij heet SS01 Blouse. Ik vind 'm echt super mooi! Dekt goed, mat en wat een shine in de zon!


Druk bezig geweest met Nagel stickers maken voor een artikel (komt ook nog haha)! Echt zo leuk om te doen!


Heerlijk genieten van een heerlijke smoothie in een super toffe beker! Ook hier komt nog een artikel van online te staan!

 Dit was mijn maand februari! Laat maart maar komen! Ik ben er helemaal klaar voor!


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen