6 mei 2015

Heel veel gezien/gedaan | Kijkje in de maand april

Heyy,

Na koningsdag komt het einde van de maand april al snel in het vizier. Doordat ik de afgelopen maand vakantie had en bezig was met een uitwisseling heb ik erg veel gedaan en kan ik niet wachten om het aan jullie te laten zien!




Om helemaal in de lente-vibe te komen lekker veel naar Spotify luisteren.


Een heerlijk pannenkoek met ananas! Zeker een aanrader *mmm...*


Prachtige bollenvelden :D


*oeps... Heel Pretty Yvonne...* Met een hele horde mensen achter me aan fietsen naar de BBQ!


Even de omgeving laten zien.


Chillen met Nina in de duinen.


Naar de zonsondergang kijken <3


Een rondvaart tour door Amsterdam met alle Kroatische en Nederlandse leerlingen.


Yeeaaahh! De vakantie is dan eindelijk begonnen! Lekker laat opstaan en je rustig klaar maken voor de dag! Heerlijk!


Lekker mijn zomerse schoenen aan :D


Met oude vrienden van de basisschool heerlijk geluncht bij Bagels & Beans.


En hoe kan je de maand heerlijk afsluiten? Shoppen en lunchen samen met je moeder :D (er komt waarschijnlijk nog een shoplog online op mijn YouTube kanaal, ik ga misschien nog meer kopen, dus vandaar iets later)

Dit was dan alweer mijn maand! Ik hoop dat jullie het leuk vonden en ook een heerlijke maand april hebben gehad! 

Wat is het tofste wat jij hebt gedaan afgelopen maand?


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen