10 juni 2015

Kijkje in de maand mei | WAT EEN FEEST!

Heyy,

De maand mei zit er alweer op. De zomervakantie komt steeds dichterbij, maar ergens vind ik het ook weer heel erg jammer dat mei over is. Want afgelopen maand heb ik veel nieuwe dingen mee gemaakt en veel gedaan. Ben je benieuwd naar mijn avonturen?




Meteen aan het begin van de maand al naar de beautyglossparty geweest! Wat een feest ik wil volgend jaar weer!


Je kon je bij de party laten opmaken, dus dat heb ik ook zeker laten doen (2x... :]) En hier ben ik echt super serieus haha xp.


Dit was zeker mijn outfit van deze maand! Ik ben helemaal in love met mijn grijze lange jurk <3


Voor het eerst deze maand liep Droppie weer in de tuin.


Het weer gaat langzaam de goede kant op, ook zijn de meeste bloemen weer open -> 
zon + bloemen = fotosessie


Ook is deze maand mijn vlog kanaal online gekomen en daarbij ook mijn eerste twee vlogs!


Voordat ik naar Kroatiƫ ging heb ik cadeautjes voor Andrea gekocht. Ze was er echt super blij mee :D


Kroatiƫ was echt super mooi en we hebben de meest leuke dingen meegemaakt!


En natuurlijk kon shoppen niet weg gelaten worden in mijn trip!

Dit was dan alweer mijn maand :D Ik heb echt een van de leukste maanden mee gemaakt. Zo veel nieuwe dingen gezien en ervaren. Het was echt super!

Heb jij iets speciaals gedaan de afgelopen maand?

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen