27 januari 2016

Catrice Gel Eyeliner - Black Jack With Jack Black | Review





Met een perfecte wing over straat en je voelen als je idool of en super-women. Het staat heel iconisch en ook nog eens super mooi. Maar iedereen kent het probleem 'scheef' wel. Zelf maak ik het heel erg vaak mee. Mijn linker oog lukt perfect en ik ben helemaal blij, maar als ik dan aan mijn rechter oog begin is het toch een grote stuggle... En dan nog iets. Er zijn zo veel verschillende manieren en producten om je perfecte cat-eye mee te maken.

Zelf gebruikte ik altijd automatic pencils en laatst ben ik de eyeliner-stift gaan proberen. Ik bleef er niet heel erg enthousiast over en besloot ik toch te kijken of er een budget gel-eyeliner bestond. En ja hoor, bij Catrice in het schap stond mijn schat. Bij Essence pakte ik een eyeliner kwastje en op naar de kassa!


Allereerst mijn complimenten aan de styling van het potje. Het lijkt net een duurder merk, terwijl de eigenlijke prijs maar 4 euro is. Keurig afgeplakt met een plakkertje, waardoor je zeker weet dat 'ie nog niet eerder is gepakt.

Als je het potje opent komt er helaas niet zo'n lekkere geur uit... Deze ruik je alleen als je je neus dicht bij het potje houdt, maar alsnog niet erg fijn. Verder zie je dat het potje best wel goed gevuld is en ik was gelijk benieuwd hoe het werkte.


Ik pakte mijn nieuwe kwastje er bij en het voelde net alsof ik een schilder was. Dip deze voorzichtig in de gel en test het op mijn arm: Wauw! Wat een prachtige lijn. Heel erg soepel, dun en zwart. Ik was gelijk verkocht!


Op mijn oog werkt het net zo gemakkelijk als op mijn arm. Je kunt goed zelf bepalen hoe dik je je eyeliner wilt hebben en door het kwastje kan je er een perfecte scherpe wing bij aanbrengen. Ik ben helemaal verkocht.

De eyeliner zelf blijft erg goed zitten. Vlak voordat ik ging slapen zat het er nog steeds perfect op. Maar ook over oogschaduw is het goed en mooi aan te brengen en blijft het vervolgens net zo goed zitten. Mooie pigmentatie en geen korreltjes, maar juist heel erg smooth. Ik ben verkocht en heb mijn nieuwe liefde gevonden hoor!


Ik kan deze manier van je eyeliner aanbrengen heel erg aanraden. Het gaat makkelijk en super mooi. Ik ben niet zo ervaren met eyeliner, maar ik denk dat iedereen goed met deze combinatie om kan gaan.

Catrice Gel Eyeliner - Black Jack With Jack Black (010) €3,99

Q: Welke eyeliner gebruik jij?


6 opmerkingen:

  1. Werkt best wel fijn voor een budget eyeliner! Ziet er goed uit :D

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel! Het is zeker een aanrader als je opzoek bent naar een budget eyeliner! :D

      Verwijderen
  2. Ik gebruik eigenlijk altijd een potloodje maar dit ziet er ook echt super uit! -x-

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ben er zelf ook echt gigantisch blij mee! Ik wil echt niet meer terug :p

      Verwijderen
  3. Ik gebruik zo'n borsteltje om mijn wenkbrauwen in vorm te brengen :-) En voor mijn ogen gebruik ik een vloeibaar penseeltje. Eigenlijk is dat nog moeilijker maar dat ben ik het meest gewend. Mooi gedaan trouwens!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Heel erg bedankt! Ik heb zelf ook nagedacht over een vloeibaar penseeltje, maar toch was ik heel erg benieuwd naar deze variant :)

      Verwijderen