3 februari 2016

Een goede start | Kijkje in de maand januari




De eerste maand van het nieuwe jaar is alweer voorbij. Ik heb niet zo veel gedaan als in december, maar ik denk dat ik nog wel een aantal leuke foto's met jullie kan delen.


De maand begon met een SE week en na deze week ben ik samen met een vriendin de stad in gegaan. In de stad vond ik deze super vetten thermo nagellak! Ik ben echt helemaal verkocht! Mijn SE's heb ik trouwens erg goed gemaakt dus ik ben helemaal blij!


Lekker onderweg


Droppie was toch wel geïnteresseerd in mijn nieuwe mobiel.


Ik heb een super toffe app ontdekt: Quizup  en hierbij moet je korte quizzen spelen. Bij het onderwerp Castle (mijn favoriete serie) stond ik gewoon 3e van Nederland in januari!


Mijn oude mobiel was niet meer te redden, dus zat er maar een ding op: een nieuwe mobiel kopen. Ik heb de Huawei p8 lite gekocht en ben er gigantisch blij mee! Je kunt me nu ook op Snapchat vinden, dus voeg me zeker toe.


Eindelijk heb ik ook een nieuw plan-schriftje gekocht. Ik ben er echt gigantisch blij mee.


Een beetje maf doen tussendoor kan altijd.


Aan het einde van de maand heb ik deze heerlijke hazelnoot pasta gemaakt. De video staat al online!

Wat een goede start van het nieuwe jaar! 

Q: Hoe is jouw jaar van start gegaan?

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen