10 februari 2016

Me during my life | Pictures



Al 17 jaar ben ik op deze aardbol en het leek mij een keertje leuk om terug te kijken naar de tijd van mijn jongere zelf. Ik ben een aantal registers af gegaan en vervolgens tot deze geweldige verzameling gekomen. Ik heb alleen foto's vanaf 2005, aangezien we andere foto's nog niet digitaal hebben staan. Maar dit drukt de pret natuurlijk niet.


Een heerlijk weekendje in Parijs in de prachtige Franse zon



Het zit toch in mij om op de foto te staan - of ze te verpesten natuurlijk.


Gezellig dansen met mijn Pipi Langkous partijtje!


Hutten bouwen, achter deze foto zit een heel verhaal haha.


Lampionnen optocht is altijd leuk.


Met mijn lieve - op dat moment nieuwe -  konijntje Mienie.


Aan de Franse kust.


Ja jongens, ik heb een bril gehad.


Lekker sportief!


Fotoshooten met een vriendin! Wat hebben wij een lol gehad.


Wauw... Geen commentaar hier op.


Bril af en even een iets andere stijl.


Tiener touren!! En nog steeds even gek.


En deze kennen jullie wellicht al. Gezellig foto's schieten

---

Ik heb gemerkt dat ik tijdens het kijken van deze foto's een conclusie kan trekken. Ik ben nog steeds even raar en spontaan als vroeger, mijn karakter heeft een stoerdere uitstraling en zo kan ik er nog wat opnoemen. Het lijkt op het eerste gezicht misschien alsof ik gigantisch ben veranderd, maar uiteindelijk valt dat toch best wel mee. Ik heb tussendoor echt wel een periode gehad dat ik er heel erg anders uit zag, maar dit is weer teruggetrokken.

Als ik mijn kleine ik nu zou spreken en haar een advies kon geven zou ik zeggen: "maak je niet ongerust en onzeker. Iedereen is anders en voor iedereen is er een plek op deze wereld. Enjoy your life." Gelukkig ben ik nooit heel erg onzeker geweest, maar iedereen kent zijn onzekere momenten (en dat is ook juist gezond).

2 opmerkingen: