3 april 2016

Smartphone lenskit | Review + Winactie!



Laatst kreeg ik van telefoonhoesjestore.nl deze lenskit opgestuurd en ik was gelijk benieuwd naar de kwaliteit en hoe zo'n kit nu precies in zijn werk gaat. Natuurlijk heb ik deze lenzen getest en deel ik mijn bevindingen graag met jullie. Lees zeker tot aan het einde van het artikel, want dan heb ik nog een leuke verassing voor jullie!


Als je kijkt naar de inhoud zie je veel onderdelen. Een bakje met twee klemmen en een zakje, een grote lens en twee kleine lenzen. Eerst dacht ik: huh? Het waren toch 4 lenzen? Maar daar kom ik later nog even op terug. Het ziet er netjes uit en het woog ook best wel iets, waardoor je niet het idee hebt dat je met goedkope spullen zit. Ook zijn alle lenzen voorzien van een lenzendop waardoor ze goed beschermd blijven.

Op naar de eerste lens!

Fish Eye Lens


Ik heb altijd al eens willen weten hoe een fish-eye lens nu eigenlijk werkte en of ik het leuk vind. De lens is mooi klein en op de rand staat aangegeven welke lens het is. Je draait de lens gemakkelijk in de klem en als je 'm op je mobiel plaatst blijft het goed zitten. Je ziet bij deze lens wel een duidelijke rand rondom op de foto, maar dat maakt niet uit. Het resultaat van de foto is echt super leuk! Ik heb er lekker lang van alles mee geprobeerd en ik ben zeer te spreken over deze lens!

De foto's
Links is mét lens en rechts is zónder.



Wide Angle


Met deze wide angle lens kan je net even wat meer op de foto zetten dan met alleen je smartphone camera. Net als de Fish Eye is ook deze lens gemakkelijk op de klem te draaien en aan je mobiel te klemmen. Naast dat je wat meer op de foto kunt nemen heb je ook de mogelijkheid om al richting de macro te fotograferen en dat de foto's ook scherp zijn. Een handige lens al zeg ik het zelf!

De foto's
Links is mét lens en rechts is zónder.



Macro


Naar deze lens was ik zeer benieuwd. Al een lange tijd ben ik erg fan van het fotograferen van kleine dingen en met deze lens is dat allemaal mogelijk! Zelfs de bellen van mijn micellair water kreeg ik prachtig op de foto en ook mijn wimpers waren helemaal scherp. Deze lens heeft mij het meeste verbaasd. Je kunt van zo dichtbij zulke scherpe foto's maken en dat met je smartphone. Het is echt ongekend.

De foto's
Links is mét lens en rechts is zónder.



Telescope


Wat een gigantische lens is dit! Zeker op het moment dat je 'm aan je smartphone klemt lijkt de lens nog groter. Deze lens kan je perfect gebruiken als je dingen wilt inzoomen. Van heel veraf kan je nog steeds voorwerpen scherp krijgen. Je hebt zelf een draai gedeelte waarmee je bepaalde delen juist scherp of onscherp kunt maken. Voor deze lens heb je een andere klem nodig dan de eerder genoemde lenzen. Ook bij deze klem gaat de lens er goed in en klemt hij goed vast aan je smartphone.

De foto's
Links is mét lens en rechts is zónder.



Ik ben echt gigantisch te spreken over deze lenzen. Ze hebben mij ongelooflijk verbaasd en blij gemaakt. Nu is het zelfs mogelijk om je mobiele foto's nog professioneler te maken. De lenzen zien er mooi van kwaliteit uit en voelen stevig aan. Door het formaat en gewicht zijn de lenzen ook nog eens goed mee te nemen op vakantie. Nog een pluspunt dus.

4-in-1 Universele Smartphone Lens €19,95


Deze webwinkel heeft naast deze lenskit ook veel andere producten te bieden. Denk bijvoorbeeld aan gsm hoesjes en nog veel meer waar jij jezelf en je mobiel mee kunt verwennen. Het assortiment wordt constant vernieuwd, want zo hebben ze zelf al Sony Xperia M4 Aqua hoesjes, Blackberry Leap hoesjes en ZTE Blade S6 hoesjes. Voor ieder wat wils!




En dan nu mijn verassing! Ik mag één lenskit aan een van jullie weggeven. Super leuk natuurlijk!


Wat moet je doen om kans te maken?

- Like de Facebook pagina van telefoonhoesjestore.nl
- Like mijn eigen Facebook pagina.
- Deel de eerste foto of het onderstaande tekstje op een van je social media kanalen. Vergeet niet mij daarin te taggen. 

"Ik doe mee aan de winactie van @Yvonne_xx_ waarbij ik kans maak op een super vette smartphone lenskit van @Telefoon_hoes!"

(Facebook: BYME, Instagram: Yvonne_xx_, Twitter: Yvonne_xx_)

- Om extra kans te maken op deze lenskit moet je mijn blog volgen op Bloglovin' 


Je kunt meedoen aan deze winactie t/m dinsdag 3 mei. De woensdag hierna zal de uitslag bekend worden gemaakt bij een update van dit artikel.

UITSLAG: Kim Bee heeft gewonnen! Gefeliciteerd! Als je je gegevens kunt mailen naar byusfandm@hotmail.com zal ik deze door sturen naar de webshop en hopelijk krijg je je lenskit snel binnen!

Succes iedereen!
#spon

3 opmerkingen:

  1. Supergaaf! Heb het gedeeld op Facebook (Kim Bee) en instagram (@serhena)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi! :)
    Ik heb op 11 mei meteen mijn adresgegevens gemaild, maar de prijs nog niet ontvangen, kan sat kloppen? :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoii, Ik heb je een mailtje gestuurd met nadere informatie, maar als het goed is heb je het setje al ontvangen en anders is het onderweg. Ik heb contact gehad met de webshop hierover.

      xx

      Verwijderen