6 juli 2016

Festival, Texel en blessure | Kijkje in de maand juni



Na heel veel afwezigheid van mijn kant ben ik er weer! School is bijna af en ik heb echt gigantisch veel zin in de komende vrije tijd die ik heb! Ik ga gigantisch genieten van al het leuks dat ik ga doen! Maar eerst gaan we even terugblikken op een raar lopende maand waarin veel, maar toch ook weinig is gebeurd. Lets Go!


Al gelijk een van de eerste dagen deze maand ben ik samen met Anthe, Charlotte en Nina op het festival Indian Summer geweest. We hebben echt gigantisch genoten van de muziek en van iedereen om ons heen. Het was een geslaagde dag en volgend jaar staat alweer in de agenda!


Eindelijk even dit masker proberen die ik had gekocht op de BGparty. Het was een heerlijk rustgevend klei-sheet-masker. Ik moest wel weer even wennen dat ik een kwartier met een masker op mijn hoofd moest zitten.


En dan lig je in de orthodontiestoel voor een van de laatste keren! Vandaag, de dag dat dit artikel online komt, wordt mijn beugel eruit gehaald! Ik heb er zo mega veel zin in en ik ben zo benieuwd naar het resultaat!


Jaja, Yvonne zit met een schouderblessure... Vorige maand liet ik jullie weten dat ik met tennis een verkeerde beweging heb gemaakt en momenteel zit ik bij de fysio, aangezien mijn spieren een gigantische klap hebben opgevangen. Mijn schouder is namelijk gedeeltelijk uit de kom geweest.


Even een stukje grond tussendoor. Tijdens fotografie gingen we landschappen fotograferen, maar ik vond dit tafareeltje ook wel heel erg nice!


Voor school moesten we onderzoek doen op Texel. Samen met mijn groepje gingen we meeuwen onderzoeken. We waren bijvoorbeeld ook bij het zeehonden voeren in Ecomare, waar heel erg veel meeuwen op af komen. Natuurlijk moesten daar ook wat foto's gemaakt worden.


En dan ligt daar plots een koe langs de weg.


Deze maand heb ik ook eindelijk de nagellak van de nieuwe Limited Edition Zensibility lijn van Catrice weten te bemachtigen! Ik ben zo blij met de kleurtjes!!


En natuurlijk hebben we deze maand iets te veel te maken gehad met vreselijk veel regenbuien. Dit is een balkje voor mijn raam waaraan altijd heel leuk druppels hangen, dus vandaar deze random druppel foto ;p.

Dit was mijn maand in vogelvlucht. Komende maand is het voor mij nog even bikkelen voor school én het is eindelijk vakantie! Ik ga lekker veel foto's maken en deze natuurlijk met jullie delen!

Q: Wat is het leukste dat jij hebt gedaan deze maand?


2 opmerkingen:

  1. super gaaf dat je beugel eruit gaat! Ik vond dat ook zo'n heerlijk moment!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Op dit moment is ie eruit hoor! Ik denk dat er al snel foto's op mijn blog te zien zijn haha

      Verwijderen