22 augustus 2016

Foto van de week N˚8


- Explore • Dream • Discover -

Hebben jullie ook altijd dat wanneer je iets nieuws hebt gekocht je nooit de gebruiksaanwijzing leest? Ik heb dat bijna altijd. Een nieuwe camera? Ik kijk nooit hoe het werkt. Meestal pas wanneer ik niet weet hoe ik iets moet doen, dan pas kijk ik hoe het moet. Zo is het ook bij deze schattige kitten. Hij komt af en toe koekeloeren bij ons in de tuin en ontdekt elke keer weer hoe hij elke keer ergens moet komen. Ik vind het zo gezellig als hij even langskomt.

06-07-2016

2 opmerkingen:

  1. Ik ben een gebruiksaanwijzing-fanaat en alsnog komt het er altijd op neer dat ik iets verkeerd heb gedaan óf ben vergeten. Hoe a-technisch ben je dan hé? :P

    Mooie foto van een erg mooie kat trouwens! :)

    BeantwoordenVerwijderen