24 september 2016

Een nieuwe start



Dat is lang geleden. Om precies te zijn heb ik jullie na mijn vakantie (22 aug.) niet meer gesproken en eigenlijk daarvoor al, want ik had mijn artikelen voorgewerkt. En dat is pittig lang terug voor mijn gevoel.

Ik heb even goed nagedacht over wat ik wil met mijn blog en mijn YouTube kanaal. Ik was niet 100% tevreden met wat ik deed. Ja, ik was blij met het maken van de foto's en ja, ik was ook blij met het schrijven. Maar er was een klein soort probleempje. Mijn blog was niet één soort content. En dat voelde niet echt perfect.

Na lang nadenken heb ik besloten dat ik een soort van opnieuw ga beginnen, maar..... Mijn blog blijft gewoon hetzelfde. Ik ga alleen een aantal artikelen weghalen en ik heb mijn categorieën flink uitgedund.

Welkom op xBYME

Een blog over fotografie, Tips&Tricks, How To en Testing.

Op mijn blog ga je nu artikelen vinden omtrent:

Fotografie:
- Kijkje in de maand
- Foto van de week
- Fotografie Tips&Tricks
- Foto resultaten en projecten

How-To/DIY

Tips & Tricks

Yap or Crap

Als ik een artikel maak die niet binnen deze categorieën past, maar wel bij mijn blog, dan plaats ik die onder het kopje Extra. Ik ben erg Excited over deze verandering. Het blijft dus eigenlijk redelijk hetzelfde op sommige vlakken, maar de beauty reviews gaan de deur uit. Die kan je van mij vinden op de blog van Daphne.

Ook mijn YouTube kanaal gaat een beetje veranderen. Er komen nieuwe series bij en, net als bij mijn blog, heb ik het geheel wat meer ik categorieën verdeeld. Maar daarover vertel ik meer in deze onderstaande video.



Heel erg bedankt voor het lezen en tot snel!



Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen