26 september 2016

Foto van de week N˚9


- It's never to late to make a dream come true -

Ergens diep van binnen droom ik van een vakantiehuisje op Corsica. Het eiland had mij al veroverd nadat ik van verschillende mensen hoorde hoe prachtig het was. Maar ik heb ook van iemand super mooie foto's gezien. Ik was eigenlijk al verkocht voordat ik het uberhaupt een keertje in het echt had gezien. Maar niets is minder waar van alles dat ik heb gezien en gehoord. Het is zowaar prachtig. Ik heb ongeveer het hele eiland wel gezien, maar toch blijf ik het geweldig vinden. Of het er ooit van gaat komen weet ik natuurlijk nog niet. Eerst moet ik maar eens gaan studeren en daarna een baan vinden. Als dat allemaal is gelukt en ik kan goed rondkomen, dan spreken we wel weer verder - hahaha. Maar het is nooit te laat om een droom uit te laten komen.

12-08-2016

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen